Obchodní podmínky
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží.
- Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, včetně ceny za jeho zabalení.
- Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu.
- DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu.
- Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi.
- Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv.
- Vy jste osoba nakupující na Našem e-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující.
- Zboží je vše, co můžete nakoupit na e-shopu.
2. Obecná ustanovení a poučení
Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní e-shopu nebo e-mailem.
Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží, budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
V případě, že Kupující při objednávce uvede IČO, považuje se za podnikatele a vztahují se na něj ustanovení občanského zákoníku pro vztahy mezi podnikateli, zejména § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Na takový nákup se nevztahuje právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů ani zákonná záruka v délce 24 měsíců, pokud není výslovně dohodnuto jinak. Kupující je povinen zkontrolovat stav zboží ihned po převzetí.
3.1 Produkty skladem na e-shopu
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím e-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (zejména za přístup k internetu). Žádné další náklady účtované Námi nad rámec Celkové ceny neplatíte.
K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na e-shopu vytvořili návrh Objednávky. V návrhu musí být uvedeny tyto údaje:
- Informace o nakupovaném Zboží (označením Zboží tlačítkem „Přidat do košíku“);
- Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby a požadovaném způsobu doručení Zboží;
- Vaše identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, doručovací adresa, telefon, e-mail);
- V případě opakovaného a pravidelného dodávání Zboží též informace, po jakou dobu bude Zboží dodáváno.
Objednávku vytvoříte po provedení kontroly a vyplnění všech údajů stiskem tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“. Před odesláním je nutné potvrdit seznámení s Podmínkami.
Vaši Objednávku Vám potvrdíme e-mailem na adresu, kterou jste zadali. Součástí potvrzení je shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z Naší strany dochází k uzavření Smlouvy.
Pokud není Zboží dostupné nebo objednáte větší počet kusů, než je možné dodat, můžeme Vám nabídnout uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy tuto naši novou nabídku přijmete.
V případě zjevně chybné Ceny (například z důvodu zřejmé chyby) nejsme povinni Zboží za tuto Cenu dodat, ani když jste obdrželi potvrzení Objednávky.
Uzavřením Smlouvy vzniká závazek zaplatit Celkovou cenu.
Pokud máte Uživatelský účet, můžete Objednávku vytvořit jeho prostřednictvím. I tak ale překontrolujte správnost předvyplněných údajů.
Můžeme poskytovat slevy. Pro jejich uplatnění je třeba vyplnit údaje o slevě v určeném poli v Objednávce.
3.2 Zakázkové produkty
Nabízíme také možnost zakázkového šití produktů dle přání zákazníka. Tyto produkty nelze objednat přímo přes e-shop. Objednávku je možné zadat prostřednictvím e-mailu nebo kontaktního formuláře na webu. Podrobnosti o zakázce (materiál, barva, rozměry, termín dodání apod.) jsou vždy dohodnuty individuálně e-mailem. Uzavřením takové dohody vzniká kupní smlouva, jejímž předmětem je zboží upravené podle přání kupujícího.
Zakázkové šití a velkoobchodní zakázky
Na e-shopu nabízíme možnost zakázkového šití produktů pro koncové zákazníky (B2C) už od 1 kusu v následujícím rozsahu:
– klasické hedvábné povlaky na polštáře (čtvercové či obdélníkové, různé velikosti),
– hedvábné gumičky do vlasů.
Zakázkové šití výše uvedených produktů realizujeme pouze z látek, které máme aktuálně skladem. Speciální látky neobjednáváme. U těchto individuálních objednávek je vždy vyžadována platba předem.
U zakázkového šití nelze uplatnit reklamaci z důvodu špatně zadané velikosti nebo barevného výběru, pokud byly parametry potvrzeny zákazníkem před zahájením výroby. Stejně tak nelze reklamovat hedvábnou metráž ustřiženou dle specifikace zákazníka, pokud odpovídá potvrzené objednávce.
Nabízíme rovněž možnost velkoobchodního šití produktů a odběru hedvábné metráže. Tyto zakázky řešíme individuálně podle náročnosti střihu, počtu kusů a kapacit. Šijeme pouze z našich látek. V případě zájmu o zakázkové šití většího množství (minimum bývá 20 ks) nebo o velkoobchodní odběr nás prosím kontaktujte e-mailem na info@drim.cz.
Pro zakázkové šití a velkoobchodní zakázky platí individuálně dohodnuté podmínky.
4. Uživatelský účet
Uživatelský účet je přístupný po registraci. Zadané údaje musí být správné a pravdivé, případně je aktualizujte.
Přístupové údaje chraňte a nesdělujte je třetím osobám.
Uživatelský účet je osobní, jeho využití třetími osobami není povoleno.
Můžeme účet zrušit, zejména pokud jej déle než jeden rok nevyužíváte nebo porušíte své povinnosti.
Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě z důvodu údržby.
5. Cenové a platební podmínky, výhrady vlastnického práva
Cena je vždy uvedena v E-shopu, v Objednávce a ve Smlouvě. V případě rozdílu platí Cena uvedená v Objednávce.
Celková cena je včetně DPH a veškerých poplatků.
Celkovou cenu platíte po uzavření Smlouvy a před převzetím Zboží:
- Bankovním převodem (informace k platbě obdržíte v potvrzení Objednávky);
- Online platbou kartou nebo platební bránou (Shoptet Pay);
- Dobírkou (příplatek 39 Kč včetně DPH při doručení).
Pokud nebude Celková cena uhrazena do 3 pracovních dnů od uzavření Smlouvy, vyjma dobírek, vyhrazujeme si právo objednávku jednostranně zrušit.
Faktura bude vystavena elektronicky a zaslána na Váš e-mail.
Vlastnické právo ke Zboží přechází až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.
Ceny dopravy: Balíkovna výdejní místo 60 Kč, PPL výdejní místo 65 Kč, PPL doručení na adresu 105 Kč, Zásilkovna výdejní místo 85 Kč, Zásilkovna doručení na adresu 125 Kč (vše včetně DPH).
Zboží Vám bude doručeno dle Vaší volby prostřednictvím dopravců (Zásilkovna s.r.o., PPL CZ s.r.o., Balíkovna - Česká pošta).
Doručujeme pouze v rámci ČR.
Doba doručení se řídí dostupností Zboží a zvoleným způsobem doručení. Orientační doba je uvedena na E-shopu a v potvrzení Objednávky.
Při převzetí Zboží zkontrolujte neporušenost obalu a v případě závady ji oznamte dopravci a Nám.
Pokud Zboží nepřevezmete (kromě situací s porušeným obalem) a bude třeba opakované doručení, musíte uhradit náklady na opakované doručení.
Nebezpečí škody na Zboží přechází na Vás jeho převzetím.
Pokud Zboží není skladem a dojde k výpadku, informujeme Vás o nové dostupnosti nebo o nemožnosti Zboží dodat.
Nebude-li Zboží možné dodat do 30 dnů po uplynutí původně uvedené doby doručení, můžeme Smlouvu oboustranně ukončit.
Při převzetí Zboží garantujeme, že:
- Zboží má dohodnuté vlastnosti;
- je bez vad;
- odpovídá množstvím i jakostí uvedenému popisu a právním předpisům.
Práva z vad se řídí Občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.
Reklamaci nám můžete podat e-mailem nebo poštou, využít lze i náš vzorový reklamační formulář. Uveďte, jaké právo z vadného plnění uplatňujete.
U podstatného porušení Smlouvy můžete požadovat:
- odstranění vady dodáním nové věci nebo chybějící části,
- odstranění vady opravou,
- přiměřenou slevu z Ceny,
- odstoupení od Smlouvy.
U nepodstatného porušení můžete žádat odstranění vady, dodání nového Zboží, slevu nebo odstoupit, pokud vadu včas neodstraníme.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů. V případě oprávněné reklamace hradíme účelně vynaložené náklady.
Na spotřební Zboží se vztahuje 24měsíční záruka pro spotřebitele.
Právo z vad se neuplatní v případech, kdy jste o vadě věděli nebo na ni dostali slevu, při běžném opotřebení a podobně.
K ukončení Smlouvy odstoupením může dojít z důvodů uvedených v Podmínkách nebo v zákoně.
To se nevztahuje na případy upravené v § 1837 Občanského zákoníku – tedy např. na zboží upravené nebo vyrobené podle přání zákazníka (například hedvábná metráž střižená na míru nebo zakázkové šití).
Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám během ní zašlete oznámení o odstoupení.
Pokud odstoupíte, vrátíme Vám Cenu včetně nákladů na dodání do 30 dnů od odstoupení, ale ne dříve než Zboží vrátíte.
Zboží vraťte do 14 dnů od odstoupení, náklady na vrácení nesete Vy (pokud nejde o naše porušení Smlouvy).
Pokud zvolíte dražší způsob dodání, než je nejlevnější varianta, vracíme náklady jen do výše této levnější varianty.
Pokud bude Zboží poškozeno Vaším nevhodným nakládáním, můžeme náhradu škody započíst.
My můžeme odstoupit, pokud Zboží nelze dodat z objektivních důvodů nebo uvedete nesprávné údaje v Objednávce.
Nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
Stížnosti spotřebitelů vyřizujeme přes e-mail info@drim.cz.
K mimosoudnímu řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Platformu pro řešení sporů on-line lze nalézt na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Písemná korespondence probíhá elektronicky. Naše e-mailová adresa je uvedena výše, Vaše bude ta, kterou jste zadali v Objednávce.
Podmínky můžeme jednostranně měnit, ale nikoli zpětně. O změně Vás informujeme, pokud máte Uživatelský účet nebo pokud Vám dodáváme Zboží opakovaně.
V případě vyšší moci (přírodní katastrofy, pandemie aj.) neneseme odpovědnost za škody a pokud trvá déle než 10 dnů, můžeme Smlouvu ukončit.
Přílohy Podmínek tvoří vzorový formulář pro reklamaci a odstoupení od Smlouvy.
Smlouva je archivována u Nás v elektronické podobě.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 7. 2025
Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci
Adresa pro uplatnění reklamace: Silky Silk s.r.o., Revoluční 808, Staré Město, 739 61 Třinec
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mail:
Zboží, které je reklamováno:
Popis vad:
Navrhovaný způsob vyřízení:
Podpis a datum
Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresa pro odstoupení: Silky Silk s.r.o., Revoluční 808, Staré Město, 739 61 Třinec
Oznámení o odstoupení od Smlouvy
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mail:
Specifikace Zboží:
Způsob vrácení finančních prostředků:
Podpis a datum
Je-li kupující spotřebitelem, má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí Zboží (mimo případy uvedené v § 1837 Občanského zákoníku).